Wereldhave, een beursgenoteerd bedrijf, is een van Europa’s grootste exploitanten van winkelcentra. Wereldhave opereert in Nederland, België en Frankrijk. Bij Wereldhave geloven ze erin dat commercieel onroerend goed in de huidige maatschappij over veel meer gaat dan enkel winkels en locaties. Daarom heeft ze een nieuwe strategische richting gekozen: de LifeCentral strategie. Full Service Platforms staan hierin centraal, waar Full Service Centers en slimme digitale middelen bijdragen aan een fijn en comfortabel dagelijks leven van de bezoekers.
Een nieuwe mentaliteit uitstralen
De overgang van traditionele winkelcentra naar Full Service Centers betekende een grote verandering voor Wereldhave. En daar hoort een brand identity bij die deze nieuwe, klantgerichte strategie uitstraalt.
We zijn begonnen met de bestaande identity, die al sinds de oprichting in 1930 als basis werd gebruikt. Naast het reeds bepaalde logo hebben we visuele elementen toegevoegd die verbinding, groei en ambitie symboliseren en de link leggen met de merkbelofte.
Deze verfrissende brand identity is vervolgens via verschillende platforms van Wereldhave uitgerold, waaronder de website, via signage, de merkvideo, corporate reporting en kantoorartikelen.
Make every day count
Wereldhave vroeg ons om een corporate identity te ontwikkelen én een communicatiestijl voor de winkelcentra. Deze communicatiestijl is zo opgemaakt dat deze makkelijk toe te passen is door alle (internationale) centra en volledig gericht op de pay-off: Make every day count.
De nieuwe brand identity is intern gelanceerd met een merkvideo die alles samenbrengt.
Ook een sterke brand identity nodig?
Neem dan contact met ons op, we helpen je graag!