Nederland draaiende houden. Zorgen dat niks zomaar tot stilstand komt. Nu, en in de toekomst. Een toekomst waarin SPIE niet alleen de energietransitie begeleidt, maar ook versnelt met haar technische expertise. Dat is wat SPIE drijft.
Een veelzijdige pay-off
Een nieuw jaarmagazine, volledig gefocust rond de laatste slogan van SPIE: ‘SPIE brengt het in beweging’. De interne versie van die pay-off, ‘Samen zetten we zo veel in beweging’, wordt breed uitgedragen; ook door de executive en supervisory board die hun overtuigingen over beweging en vooruitgang zowel zakelijk als privé delen. In de zoektocht naar nieuw publiek en talent wordt de externe slogan ‘Dit is het voor mij’ gebruikt bij testimonials van SPIE medewerkers over hun motivatie en toewijding om onderdeel van SPIE te zijn.
Vloeiende visuals
Verschillende tinten van uitgesproken merkkleuren, gecombineerd met contrasterende, zachtere tinten, vormen een gebalanceerd doch verrassend palet. Ronde vormen en zachte lijnen maken de totale look en feel van deze editie van het jaarmagazine sterker dan ooit tevoren. En dat geheel in lijn met de geupdate SPIE website.
Dit jaar ontvingen maar liefst 7.000 SPIE medewerkers het magazine per post, waarmee dit de grootste batch prints en het meest gelezen SPIE magazine tot nu toe is.
SPIE ingelijst
Deze editie van het magazine bevatte de voorlopig laatste insert. Zoals altijd bestaat de insert – 12 pagina’s aan spreads in het midden van het magazine – volledig uit de mensen achter SPIE en hun verhaal.
‘Ingelijst’ in vierkante beelden, en her en der een frame makend met de handen, komen we de medewerkers en hun verhalen tegen. Zij delen persoonlijke ervaringen op bijvoorbeeld visie, toekomstperspectief en ambities binnen de groep. Als je SPIE beter wil leren kennen, kijk dan naar deze vrolijke gezichten en hun verhalen, die de drijvende kracht vormen achter deze organisatie.
Nieuwsgierig geworden?
Als je meer wil weten over ons en wat we voor je kunnen betekenen, stuur dan een berichtje en we nemen snel contact met je op.