Maar weinig dingen zijn zó persoonlijk als je bankpas. Voor een van de grootste banken in Nederland biedt het design van zo’n pas een unieke kans om zich als merk te onderscheiden. Als vertrouwde partner van ABN AMRO, waar we al veel projecten voor gedaan hebben zoals de merk- en communicatiestijl, communicatiemiddelen voor filialen en een mix aan rapportages, gingen we graag aan de slag met een van haar belangrijkste assets: de pas.
Meer dan gewoon een pas
We gebruiken al ruim dertig jaar bankpassen en sindsdien zijn ze een hoop veranderd. Inmiddels zelfs van fysieke pas naar een digitaal betaalmiddel op je smartphone of -watch. Persoonlijk, want we nemen ‘m overal mee naartoe. Veilig, want we kunnen ’m tegenwoordig zelfs met biometrische data beschermen.
Een bankpas is meer dan enkel een pas. Vooral nu bankfilialen sluiten en mensen steeds meer digitaal bankieren, blijft de pas voor velen de fysieke connectie met de bank.
Geïnspireerd door morgen
Voor het nieuwe design hebben we de meest herkenbare elementen van de ABN AMRO merkstijl samengebracht. Met het herkenbare groen, dat de pas er echt uit laat springen in de portemonnee van de klant, de beeldtaal en de merkwaarden hebben we een compleet en passend design gemaakt dat te gebruiken is op alle debit- en credit cards.
Onmiskenbaar
Het resultaat is een eigentijds design, geïnspireerd door de nieuwe manier van betalen, maar nog steeds onmiskenbaar ABN AMRO.
Het idee
Nieuwsgierig geworden?
Als je meer wil weten over ons en wat we voor je kunnen betekenen, stuur dan een berichtje en we nemen snel contact met je op.